Co zrobić, gdy Twoja firma właśnie straciła sprzedawcę energii?

//Co zrobić, gdy Twoja firma właśnie straciła sprzedawcę energii?

Co zrobić, gdy Twoja firma właśnie straciła sprzedawcę energii?

Po pierwsze, nie czekaj – od razu skontaktuj się z nami pod numerem +48 535 417 649 i opowiedz nam o swojej sytuacji. Zaproponujemy najlepsze rozwiązanie i wspólnie znajdziemy odpowiedniego sprzedawcę.

  • ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

    Dobrowolnie i świadomie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w niniejszym formularzu kontaktowym przez Simplic Sp. z o.o., której siedziba znajduje się w Śledziejowicach 279, 32-020 Wieliczka, biuro przy ul. Nowohuckiej 92a, 30-728 Kraków, w celu nawiązania kontaktu, rozpoznania potrzeb i przedstawienia oferty przez Simplic Sp. z o.o., przez okres niezbędny dla realizacji przedmiotowego celu.
    Jednocześnie oświadczam, że administrator poinformował mnie, przed wyrażeniem zgody, że mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, i że ewentualne wycofanie zgody będzie równie łatwe jak jej wyrażenie.

    INFORMACJE
    PODAWANE W PRZYPADKU ZBIERANIA DANYCH OD OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

    1. Administratorem Pani / Pana* danych osobowych jestSimplic Sp. z o.o., której siedziba znajduje się
    w Śledziejowicach 279, 32-020 Wieliczka, biuro przy ul. Nowohuckiej 92a, 30-728 Kraków,
    tel.:1239506 61,e-mail:kontakt@simplic.pl.
    2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych –nie dotyczy.
    3. Pani / Pana* dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania kontaktu, rozpoznania potrzeb
    i przedstawienia oferty przez Simplic Sp. z o.o.
    Podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana* danych osobowych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby, której dane dotyczą.
    4. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora - nie dotyczy
    5. Administrator nie zamierza ujawniać Pani / Pana*danych osobowych żadnym odbiorcom, czy kategoriom odbiorców danych.
    6. Administrator nie zamierza przekazywać Pani / Pana*danych osobowych do państw trzecich, czy do organizacji międzynarodowych.

    Ponadto, dla zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania informuję, że:
    1. Pani / Pana* dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji ww. celu przetwarzania.
    2. Ma Pani / Pan* prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
    Ma Pani / Pan* prawo, w dowolnym momencie, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
    3. Ma Pani / Pan* prawo do cofnięcia tej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    4. Ma Pani / Pan* prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    5. Podanie Pani / Pana* danych osobowych:
    a) nie jest wymogiem ustawowym,
    b) jest wymogiem umownym,
    c) nie jest warunkiem zawarcia umowy.
    Nie jest Pani / Pan* zobowiązana / zobowiązany* do ich podania.
    Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości realizacji ww. celu przetwarzania.
    6. Decyzje o Pani / Pana* danych osobowych nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany, ale mogą być profilowane pod kątem rozpoznania potrzeb, doboru produktów i przygotowania spersonalizowanej oferty wstępnej.

Przyczyny utraty sprzedawcy

Powody, dla których Twoja firma znajduje się w obecnej sytuacji mogą być różne, natomiast posiadają wspólny mianownik. W związku ze stale rosnącymi cenami na Towarowej Giełdzie Energii, sprzedawca znalazł się w niekorzystnej sytuacji finansowej i postanowił poinformować klienta:

  • Może to być Corrente, które utraciło możliwość prowadzenia działalności w zakresie sprzedaży energii
  • Może to być Gaspol, który wycofał się z rynku energii i wypowiada klientom umowy
  • Może to być Elektrociepłownia Andrychów, która wypowiada swoim klientom umowy sprzedaży energii, ze skutkiem na 31.07.2018
  • Może to być Energia dla Firm, która pisze o podwyżkach, ale nie przypomina o możliwości rezygnacji z kontynuowania umowy

 

3 Kroki do pozytywnego zakończenia

  1. Zweryfikuj czy możesz bez konsekwencji rozwiązać umowę ze sprzedawcą, który podniósł ceny.
    Jeśli sprzedawca sam wypowiedział umowę – ten krok mamy za sobą. 
  2. Pilnie skontaktuj się z nami, w celu doboru odpowiedniego sprzedawcy.
    Najlepiej zrobić to zaraz po otrzymaniu wypowiedzenia, zanim zakończy się umowa sprzedaży. Wtedy może ominąć Cię przerwa w dostawie energii i sprzedaż rezerwowa u lokalnego sprzedawcy, która jest bardzo droga i często wymaga dodatkowych poręczeń lub płatności z góry.
    Jeśli sprzedaż rezerwowa już się zaczęła, zadzwoń do nas od razu – być może uda nam się cofnąć „rezerwę” na rzecz szybkiego wdrożenia umowy z nowym sprzedawcą. 
  3. Podpisz umowę z nowym sprzedawcą. Wszystko załatwimy za Ciebie.
    Od momentu rozpoczęcia umowy, nie musisz się już martwić o koszty związane z umową rezerwową lub ryzykiem przerwy w dostawie prądu.

Masz umowę z godnym polecenia sprzedawcą na korzystnych warunkach.

Współpraca z nami to gwarancja korzyści

Jako niezależna firma doradcza, zawsze na pierwszym miejscu stawiamy zadowolenie Klienta i długoterminową współpracę. Chętnie pomożemy w poniższym zakresie:

  • Fotowoltaika – dla firmy i domu
  • Energia elektryczna – dla firmy
  • Gaz ziemny – dla firmy
  • Stacje transformatorowe, audyty energetyczne i efektywności
  • Inne usługi energetyczne

Zapraszamy do kontaktu z nami!

  • ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

    Dobrowolnie i świadomie wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
    w niniejszym formularzu kontaktowym przez Simplic Sp. z o.o., której siedziba znajduje się w Śledziejowicach 279, 32-020 Wieliczka, biuro przy ul. Nowohuckiej 92a, 30-728 Kraków, w celu nawiązania kontaktu, rozpoznania potrzeb i przedstawienia oferty przez Simplic Sp. z o.o., przez okres niezbędny dla realizacji przedmiotowego celu.
    Jednocześnie oświadczam, że administrator poinformował mnie, przed wyrażeniem zgody, że mam prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem, i że ewentualne wycofanie zgody będzie równie łatwe jak jej wyrażenie.

    INFORMACJE
    PODAWANE W PRZYPADKU ZBIERANIA DANYCH OD OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZĄ

    1. Administratorem Pani / Pana* danych osobowych jestSimplic Sp. z o.o., której siedziba znajduje się
    w Śledziejowicach 279, 32-020 Wieliczka, biuro przy ul. Nowohuckiej 92a, 30-728 Kraków,
    tel.:1239506 61,e-mail:kontakt@simplic.pl.
    2. Dane kontaktowe inspektora ochrony danych –nie dotyczy.
    3. Pani / Pana* dane osobowe przetwarzane są w celu nawiązania kontaktu, rozpoznania potrzeb
    i przedstawienia oferty przez Simplic Sp. z o.o.
    Podstawą prawną przetwarzania Pani / Pana* danych osobowych jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych osoby, której dane dotyczą.
    4. Prawnie uzasadnione interesy realizowane przez administratora - nie dotyczy
    5. Administrator nie zamierza ujawniać Pani / Pana*danych osobowych żadnym odbiorcom, czy kategoriom odbiorców danych.
    6. Administrator nie zamierza przekazywać Pani / Pana*danych osobowych do państw trzecich, czy do organizacji międzynarodowych.

    Ponadto, dla zapewnienia rzetelności i przejrzystości przetwarzania informuję, że:
    1. Pani / Pana* dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji ww. celu przetwarzania.
    2. Ma Pani / Pan* prawo do żądania od administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.
    Ma Pani / Pan* prawo, w dowolnym momencie, wnieść sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych na potrzeby marketingu bezpośredniego, w tym profilowania, w zakresie, w jakim przetwarzanie jest związane z takim marketingiem bezpośrednim.
    3. Ma Pani / Pan* prawo do cofnięcia tej zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
    4. Ma Pani / Pan* prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    5. Podanie Pani / Pana* danych osobowych:
    a) nie jest wymogiem ustawowym,
    b) jest wymogiem umownym,
    c) nie jest warunkiem zawarcia umowy.
    Nie jest Pani / Pan* zobowiązana / zobowiązany* do ich podania.
    Konsekwencją niepodania danych osobowych jest brak możliwości realizacji ww. celu przetwarzania.
    6. Decyzje o Pani / Pana* danych osobowych nie są podejmowane w sposób zautomatyzowany, ale mogą być profilowane pod kątem rozpoznania potrzeb, doboru produktów i przygotowania spersonalizowanej oferty wstępnej.

 

2018-12-13T16:05:30+02:00